Поширені питання
Які терміни доставки?
По Україні, якщо це не вихідний день, вантаж доходить через 1 -2 доби.При цьому потрібно враховувати, що цей час вважається не від розміщення замовлення у кошик, а від відвантаження його на службу доставки.
Як можна оплатити товар?
1. На карту Приват-банку Термінали і банкомати цього банку є скрізь.
2. Післяплата - товар оплачуєте при отриманні товару. Але в цьому випадку Вам необхідно оплатити вартість доставки. Це, приблизитетельно, 80 гривень.
3. Готівкою при отриманні товару.
4. Оплатити рахунок можна також за безготівковим розрахунком на рахунок ФОП. Є можливість підписати договір.
Скільки коштує доставка?
Вартість доставки залежить від служби доставки.
Якщо відправляти товар післяплатою вартість приблизно 80 грн
При замовленні на суму 2,000 грн - доставка за рахунок інтернет-магазину.
Як відправляєте?
Відправляємо Новою Поштою ( кожен день).
Також можемо відправити Укрпоштою (відправлення здійснюється щоп'ятниці).
В які міста відправляєте?
Відправляємо по всій території України.
ПИТАННЯ ПРО ЗАМОВЛЕННЯ
Як я можу замовити у вас?
Рекомендуємо замовляти всі товари через корзину. Це гарантія того, що не виникне непорозумінь при виборі товару, а також портал Prom.ua гарантує, що Вас не обдурять і Ви не потрапите на гроші.
Чи можу я змінити інформацію про замовлення?
У кожного є можливість вносити зміни в своєму замовленні до його відправлення.
Як дізнатися, де знаходиться мій товар?
Відстежити місце розташування вантажу можна за номером накладної. Номер експрес-накладної відправляємо повідомленням на номер по якому з Вами спілкувалися після відправлення товарів.
ПИТАННЯ ПРО ТОВАРИ
Відповідають фотографії на сайті кожному товару?
Так, відповідають. При цьому існують деякі причини чому товар в руках може виглядати по-іншому: під час зйомок продукції світло може падати по-іншому, що може вплинути несуттєво на упаковку продукції, костюмів, аксесуарів, перук і т. п.
Як вибрати розмір?Ознайомитися з розмірами перук можна за цим посиланням - http://becreative.kiev.ua/cp58651-opredelite-razmer-parika-.html
Як вибрати колір?
На фотографіях є можливість ознайомитися з усіма квітами певного товару. При оформленні замовлення через корзину є можливість вказати бажаний колір. Рекомендуємо це робити. Якщо ж Ви забули, то менеджер уточнить при дзвінку.
Вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?
Залишивши свій мобільний номер телефону або електронну пошту, ми зможемо повідомити Вам, як товар з'явиться в наявності.Як можна замовити товар, який йде "Під замовлення"?
Сделать это просто. Достаточно оформить заказ через корзину и в течении 1 часа мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей по этому заказу. Сроки доставки товаров "под заказ" от 2 до 14 дней.
ТОВАРЫ ПОД ЗАКАЗ ОФОРМЛЯЮТСЯ ТОЛЬКО ПОСЛЕ ВНЕСЕНИЯ ПРЕДОПЛАТЫ В РАЗМЕРЕ 50% ОТ СУММЫ ВАШЕГО ЗАКАЗА.
Сколько нужно ждать товар "Под заказ"?
От 2 до 14 дней. Зависит от объема Вашего заказа, выходных дней и доставки.
Я могу обменять или вернуть товар?
Да, вы можете обменять или вернуть товар в течение 14 дней после покупки. Это право гарантирует вам «Закон о защите прав потребителя».
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вживанні і не має слідів використання;
- товар в оригінальній, цілісній упаковці та повній комплектації;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.Обміну та поверненню не підлягають такі категорії товарів (Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів"):
- перо-пухові вироби
- дитячі іграшки м'які
- дитячі іграшки гумові надувні
- рукавички
- тюлегардинні і мереживні полотна
- білизна натільна
- білизна постільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- друковані видання
- диски для лазерних систем зчитування із записом
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
- товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся)
- продовольчі товари (косметика, дитяче харчування тощо)
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обмін або повернення можна здійснити р. в Київ за адресою вул. Звенигородська 18/24. При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад тим ж способом, яким ви його отримали, наприклад, за допомогою "Нової Пошти". Якщо у товару збережений товарний вид і він не був у використанні (косметика) і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.