Продавець Интернет-магазин BeCreative ☆☆ розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
112 відгуків
Успейте заказать товары "под заказ",поставка 18.06
+380673047160
+380973192204
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Поширені питання

  • Які терміни доставки?

    По Україні, якщо це не вихідний день, вантаж доходить через 1 -2 доби.

    При цьому потрібно враховувати, що цей час вважається не від розміщення замовлення у кошик, а від відвантаження його на службу доставки.

     

    Як можна оплатити товар?

    1. На карту Приват-банку Термінали і банкомати цього банку є скрізь.

    2. Післяплата - товар оплачуєте при отриманні товару. Але в цьому випадку Вам необхідно оплатити вартість доставки. Це, приблизитетельно, 80 гривень.

    3. Готівкою при отриманні товару.

    4. Оплатити рахунок можна також за безготівковим розрахунком на рахунок ФОП. Є можливість підписати договір.

     

     

    Скільки коштує доставка?

    Вартість доставки залежить від служби доставки.

    Якщо відправляти товар післяплатою вартість приблизно 80 грн

    При замовленні на суму 2,000 грн - доставка за рахунок інтернет-магазину.

     

    Як відправляєте?

    Відправляємо Новою Поштою ( кожен день).

    Також можемо відправити Укрпоштою (відправлення здійснюється щоп'ятниці).

     

    В які міста відправляєте?

    Відправляємо по всій території України.

     

     

    ПИТАННЯ ПРО ЗАМОВЛЕННЯ

     

    Як я можу замовити у вас?

    Рекомендуємо замовляти всі товари через корзину. Це гарантія того, що не виникне непорозумінь при виборі товару, а також портал Prom.ua гарантує, що Вас не обдурять і Ви не потрапите на гроші.

     

    Чи можу я змінити інформацію про замовлення?

    У кожного є можливість вносити зміни в своєму замовленні до його відправлення.

     

    Як дізнатися, де знаходиться мій товар?

    Відстежити місце розташування вантажу можна за номером накладної. Номер експрес-накладної відправляємо повідомленням на номер по якому з Вами спілкувалися після відправлення товарів.

     

     

    ПИТАННЯ ПРО ТОВАРИ


    Відповідають фотографії на сайті кожному товару?

    Так, відповідають. При цьому існують деякі причини чому товар в руках може виглядати по-іншому: під час зйомок продукції світло може падати по-іншому, що може вплинути несуттєво на упаковку продукції, костюмів, аксесуарів, перук і т. п.


    Як вибрати розмір?

    Ознайомитися з розмірами перук можна за цим посиланням - http://becreative.kiev.ua/cp58651-opredelite-razmer-parika-.html

     

     

    Як вибрати колір?

    На фотографіях є можливість ознайомитися з усіма квітами певного товару. При оформленні замовлення через корзину є можливість вказати бажаний колір. Рекомендуємо це робити. Якщо ж Ви забули, то менеджер уточнить при дзвінку.

     

    Вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?

    Залишивши свій мобільний номер телефону або електронну пошту, ми зможемо повідомити Вам, як товар з'явиться в наявності.
     

    Як можна замовити товар, який йде "Під замовлення"?

    Сделать это просто. Достаточно оформить заказ через корзину и в течении 1 часа мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей по этому заказу. Сроки доставки товаров "под заказ" от 2 до 14 дней.

    ТОВАРЫ ПОД ЗАКАЗ ОФОРМЛЯЮТСЯ ТОЛЬКО ПОСЛЕ ВНЕСЕНИЯ ПРЕДОПЛАТЫ В РАЗМЕРЕ 50% ОТ СУММЫ ВАШЕГО ЗАКАЗА.

     

    Сколько нужно ждать товар "Под заказ"?

    От 2 до 14 дней. Зависит от объема Вашего заказа, выходных дней и доставки.

     

    Я могу обменять или вернуть товар?

    Да, вы можете обменять или вернуть товар в течение 14 дней после покупки. Это право гарантирует вам «Закон о защите прав потребителя».

    Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:

    - товар, не був у вживанні і не має слідів використання;
    - товар в оригінальній, цілісній упаковці та повній комплектації;
    - збережені всі ярлики і заводське маркування.

    Обміну та поверненню не підлягають такі категорії товарів (Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів"):

    • перо-пухові вироби
    • дитячі іграшки м'які
    • дитячі іграшки гумові надувні
    • рукавички
    • тюлегардинні і мереживні полотна
    • білизна натільна
    • білизна постільна
    • панчішно-шкарпеткові вироби
    • друковані видання
    • диски для лазерних систем зчитування із записом
    • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
    • товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся)
    • продовольчі товари (косметика, дитяче харчування тощо)

    Де і як можна зробити обмін або повернення?

    Обмін або повернення можна здійснити р. в Київ за адресою вул. Звенигородська 18/24. При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

    Якщо ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад тим ж способом, яким ви його отримали, наприклад, за допомогою "Нової Пошти". Якщо у товару збережений товарний вид і він не був у використанні (косметика) і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Контакти
Интернет-магазин BeCreative ☆☆
+380673047160
Работа с клиентами
+380973192204
Оптовые клиенты, партнёры
УкраинаКиївул. Богдана Хмельницкого 16-22
Мапа